melisertas5602 Arkadaşlar bugün. doktora gittim 33+ 6 haftalığım plasenta yaşlanması olduğunu söyledi ve suyumun azaldığını söyledi .Kan sulandırıcı iğne ve balık yağı verdi benimle aynı durumda olan var mı ?
Beyzanurrylmz melisertas5602 bana da doktor 31 haftada plesenta da yaslnama var dedi ve suan 35 haftaligimim hala da var devam ediyir sadece cocuk da gelişim geriligi yaparmis ama suan 35 haftalik gebeyim 2700 grm kiloda bebis
mineeeee melisertas5602 bir postta böyle bir durum yazılmıştı ve bol su içilmesi gerektiğini yaziyordu
alisaorkhan Bende plasentada kalinlasma var dedi doktor, oda yaslanmaya yol aciyormus 😔 daha 25 haftaligiz kan sulandirici igne ilac filan verdi 27 haftada gidicez bakalim nasil durum. Ama bebek önden gidiyor 1hafta filan
FilizDemir melisertas5602 bana da dün öyle dedi 33+6 haftaydı kireçleme var parlaklık var dedi ama bebek 2636 gram dedi şimdilik problem Yok ama gelişiminde problem olursa erken Doğum olur dedi bol su iç şunu bunu yap falan demedi ilaç ta vermedi😓