Sevvallll12 ben randevu için perinatolog uzmanını aradığımda 22+ dan sonra daha iyi göründüğünü söyledi, sonra başka bir uzmanla görüştüğümde de 18-19 dan 24e kadar herherhangi bir hafta olabilir hiç farketmez dedi. Doktorlarla alakalı sanırım biraz ama benim kadın dogum uzmanım 20+ dan sonra gidebilirsin demişti. Ben de 21+1 e randevu aldım.