Edaturhsn Merhaba anneler bulantılarınız oldumu olduysa doktor reçetesiyle ilaç kullanan varmi ben suan 9 haftalık hamileyim 15 gün önce doktorun bulantı hapı verdi kullan dedi ama korkuyorum bir yandan bebeğin gelişimi için etkiler mi diye tecrübeli annenler cevaplarsa sevinirim :)))
ilaydaaltann_ Edaturhsn bulantı için ilac kullandim. Ki zaten bu başlı başına bir sorun hamilelikte. Doktorun verdiyse neyden korkuyosun ki bi zarari olucak olsa vermezdi zaten. Pirilam dr kullandim ben hemde 36 haftalik olana kadar. Geçmedi çünkü bulantilarim 2 haftadir kullanmiyorum sadece.
Btlkck Edaturhsn doktor verdiyse niye korkuyorsun ki ben 24. Haftamdayım halen kullanıyorum geçmedi 7 haftalıkken başladım doktoruna güven bence
Sumyduman Edaturhsn. 1. hamileliğimin ilk ayları bulantıyla geçti. Bu sebeple çok korkuyordum o zaman çalışmadığım için bulantıları karşılayabildim ama bu 2. De çalıştığım için kendime bakabilmek zorundaydım o sebeple 6. Haftada prilama başladım. 2 doktora danıştım biri değerler normal olduğu takdirde vitamin bile vermeyen bi doktor. Daha doğal tedavi ediyordu o bile doğuma kadar kullanabilirsin dedi. Ancak bugün 16. Haftaya girdim ve bıraktım. Allah sonumuzu hayr etsin 😄 baya da kötüyüm boğaz enfeksiyonu geçiriyorum mide bulantım arttı ama artık vücudum kendi savaşsın istiyorum ki biran önce bulantılar geçsin gitsin
Edaturhsn DeustchBurcu hani aynı durumu yaşamış olup ilacı içememiş yada içmiş bir etkisi olmuştur felan sonuçta herkes burda birbirinden fikir alıyor çünkü sorunla karşı karşıya geldiğinde sadece kendini bunu yaşamış gibi hissediyorsun o bakımdan sordum tabiki doktorlar en iyisini bilir söyle de birşey var doktorlar ağrın sızın geçsin ilaç verelim kafasında bebeğe etkisi olurmu ilerde böbreklerinde rahatsızlık yaşanır mı bunları düşünmezler
Edaturhsn Öyle de tanığım aile dostum doktor var bebeğin böbreklerine ilerleyen zamanlarda zarar verebilir içmemekte gayret et elinden geldigince dedi çokda sağlıklı bir çözüm değilmiş tabiki 4 5 6 aylık hamilelikte çoğu ilaç zararlı olmuyor ama 2 aylık gelişme sürecinde olduğu için ne yapacağımı şaşırdım
eylulmihrasmom Edaturhsn tanıdığınız aile dostunuz doktor değilse ki sanırım değil bence önemsemeyin insanlar sürekli bir sey söyler. sadece hamileler için üretilmiş bulantı ilaçları var ki doktorlar ondan başkasını önermiyor. bana prilam yazdı hiç bir sekilde işe yaramadı. zofer yazdı çok hızlı kesiyor ama kabız yapıyor çok zorda kalmadıkça içmemeye çalışıyorum
glnrmom Edaturhsn o kafada olduklarını düşünmüyorum kendi açımdan. Prilam kullanıyorum akşam yatmadan önce iki tane. İlk başlarda işe yaramadığını düşündüm ve dozu arttırmak istedim çünkü günlük dört taneye kadar içilebiliyormuş ama doktorum arttırmadı. İki tanede kal dedi sonra da ilacın en azından kusmamı engellediğini fark ettim. Dün grip oldum doktora gittim ilaç vermedi sadece parol iç dedi. Çok kötü olmadıkça ilaç vermeyi uygun bulmuyorum dedi. Yani bulantı ilacını doğuma kadar kullananlar da var bu ilaç zaten hamileler için yapılmış. Çocuğa bir zararı olacağını sanmıyorum. Bulantı yüzünden yemek yemeyip aç kalsak çocuğa daha çok zararlı bence çünkü bu ilacı kullanmazsam ben su bile içemiyorum
Edaturhsn eylulmihrasmom aile dostum olan zaten gittiğim kendi kadin doğum doktorum hastane çok uzak olduğu için yakımdan hastaneye gittim ve o bana bulantı için ilaç verdi kendi doktorum da icmemeni isterim diyor ama mecburen içiyorum yoksa Yatakdan bile kalkamıyorum bulantıdan
Nhlhmz11 Edaturhsn beşinci haftadan 37.haftaya kadar prilam kullandım , bulantım hiç geçmedi , sadece azaldı sonlara doğru i kadar , 37+1 de de doğum yaptım , bir sıkıntı yok 🤗
Zehross03 Edaturhsn hergün 10 kere kusup üzerine günde 6 adet bulantı hapı kullanmama rağmen bebeğim gelişimi 1 hafta önden gidiyor bi sorun yok
iremasmahan06 Edaturhsn 33 haftadayim hala kullanıyorum kullanmasam yataklara düşüyorum hiçbir sıkıntısı yok rahatlikla kullanabilirsin