Hilalrumturk Ben yeni almıştım göğüs kalkanı ama arakdasim bende var 2 ay kullandım parlattir kullan istersen dedi bend aldım gunuscuye götürcem bugün ama parlatma imkanı varmı diye sorcam ama bilginiz varmı parlattiriliyormu bu ve eski olması sıkıntı yaratır mı
Hilalrumturk Hilalrumturk yani eski dediğim 4 yıllık bende yeni almistim ebebek den 270 e iade mi etsem onu mu kullansam bilemedim