Emanetimi_bekliyorum Kızlar 37 haftalık hamileyim sancım mı var üşüttüm mü anlamadım ara ara vajinama agrı giriyor gibi anlamadım daha dün doktora gitmiştim siz sancınızı nasıl anlıyorsunuz