Elifklyc ben devlette yaptırdım onu anlatayım. Kan verdim ertesi gün sonuç çıkmış oldu negatif olunca iğne vuralım dendi bana yatış gösterdiler oda verdiler iğne oldum 30 dk gözetim altında kaldım taburcu oldum çıktım. Özellerde 1000tl felan sanırım o yüzden devlet tercih ettim