Mutlulukkk Kizlar dun tahlil yaptirdimm. Ferritin, 14.5 cikmis (30-400) araligi. Cok sasirdim guya ilac iciyorumm. Boyle olan var mi? Moralim bozuldu ya 🤦🏻♀️ bu arada doktor istemedi kendim yaptirdim.
Tubaut Mutlulukkk benimde 7 çıktı hamileliğin başında 60 dı günde 2 ye çıkardı doktor ilacı hamilelik tüketiyor depoları sanırım 😞
selinsmother Mutlulukkk 10-290 aralıkta 4 çıkmış benimde . Ben ama ilaç içmedim valla çok kusturuyordu beni şimdi yeni başladım şurup içiyorum ferrum
Mutlulukkk Tubaut ya sebep oysa tamam ama bilmiyorum acayip canm skldi. Hangi ilaci verdi size doktorunuz acaba
Tubaut Mutlulukkk Sidefer kapsül kullanıyorum ferrumda kullandım ama o kabızlık falan yaptı bende baya buna geçtik bu çok sıkıntı yaratmadı
selinsmother Mutlulukkk valla gebeliğimin başından beridir bişeyleri düzeltmeye çalıştım saldım artık herkes nasıl yaşıyosa bende yaşıyom işte amannn öfff . Troidle başladım alt ast demir kan derken yoruldum iyice
Mutlulukkk selinsmother 🤣🤣🤣 arada bana da oyle gelmiyorlar degil 🤣 ama bebis icin dkkat etmemz lazmm ☹️
Tubaut selinsmother öyle valla bende de troid kansızlık enfeksiyon üstüne şekerimi kontrol altında tutmaya çalışıyorum sürekli bezdim 🤦🏻♀️