ZeynepSeda59 Arkadaslar merhaba. Gogus pompasi kullananlar memnunlarmi acaba. Hangi markayi kullandiniz. Manuelmi elektriklimi neyi tavsiye edersiniz. Fikirlere ihtiyacim var. Simdiden Tesekkur ederim iyi aksamlar
Kenanizm18 ZeynepSeda59 ben manuel wee marka aldım ilk gün sütüm gelmedigi icin. Kanalları onunla actım ve emzirmeye devam ettim. Çalışan bi anne degilseniz manuel ideal bence.
Bahar54 ZeynepSeda59 once wee baby aldim manuel cok yorucu oldugu icin kullanamadim. lansinoh tekli elektrikli aldim ve cok memnunum 👍
Bulutesra ZeynepSeda59 sütüm üç dört günde geldi ve pompa büyük destekçim oldu bebeğin emse bile pompa sütünü arttıyor avent elektirikli👍🏻