Yareneylul Merhaba kızlar betahcg değerim 3642 kese göründü bu değere göre bebek ve kalp atışı ne zaman görünür
eylulmihrasmom Yareneylul betaya göre değil kalp atışı döllenme ve haftaya göre olur. 5+3te kese gördüm 6+5te kalp atışı duydum ben genelde 7.haftada kalp atışı için çağırıyorlar
Yareneylul Busra40 banada doktor 15 gün sonra gel dedi 15 gün nasıl geçecek diye düşünüyorum 3 düşük sonrası tekrar hamile kaldığımı öğrendim o yüzden çok tedirginim