Kalp atışlarını görememiştik geçen hafta şmdi kontrole gidiyoruz dua edin lütfen 🙏🏻 6+6 dayız
Drftm hayirlisiyla duyarsiniz insallah🙏🏻
Drftm ben 19 hafta olunca duydum 🤣🤣 cihaz bozuktu iyi sabretmişim
Fahriye1937 inşallah ❤️❤️
irembasoglu37 😂😂önceden gördün mü peki ben henüz göremedim de
Drftm önceden gördüm tabi ama kalbini duyamadım
Bende gördüm ❤️çok şükür