Yeniiannee 19. haftamdayım ilk bebek bezimizi yeni aldık. Üzerinde yenidoğan yazacak 2-5 kg. Ben molfiz canbebe sleepy arasında kalmıştım. Canbebe aldım o uygundu. Islak mendil kullanmayacağım ileriki aylarda kullanabilirim. E bebek ten temizleme pamuğu aldım