Aysenur_2 Esrafatih01 ben kullandım e zararı olmadı ama faydası da olmadı 3 aydır her dakika diş ağrısı çekiyorum 😢
Aysnshn3- Ben hamileliğin çok başında daha bilmiyorken aşırı grip olmuştum o zaman içmiştim . 1000 mg lıktı. Bir şeyi yok bebeğimin şu an sağlıklı
Aysnshn3- Esrafatih01 antibiyotik o aslında. Ağrıyı apse vs varsa tedavi ettiği için geçirir. Kendi başına bir ağrı kesici değil diye biliyorum. Doktor o yüzden vermiştir