Meri55 Merhabalar arkadaşlar karnım alt kısminda bı acı var bastırınca falan acıyor birde kabızlik var acaba ondan olabilirmi
selinsmother Meri55 evet ondandır bence çünkü geçen banada oldu sancı sandım ama kabız olmuşum 🥲kayısı sipariş edip hoşaf yaptım hemen. Ama yinede doktorunuza danışın isterseniz sizi çok zorluyorsa
Meri55 selinsmother çok zorlanıyorsa hani karnımın altında böyle bir acı sızı var ben sizi. Yaptığınızı bir deneyeyim muayne günüme kadar teşekkür ederim 🌸
meliiisoz Meri55 magnesie calsine banada en iyi gelen şey oldu duphalac falan zeytinyağı kayısı hoşaf hiçbir şey işe yaramamıstı