Merhaba;
Adetime 7-8 gün var 2 gündür bildiğiniz gerçekten pembe renk akıntı geliyor, daha önceki gebeliklerimde bu olmamıştı.
Dün de aşırı mide bulantısı ile hastaneye gittim .
Bu “pembe renk” akıntı yerleşme kanaması mıdır yoksa başka bir anlamı olabilir mi?