Merhaba gebelik düşünüyorum bi önceki adet dönemimde 10 gün geçmişti 2,39 çıktı ertesi gün adet oldum bu sefer 6 gün gecikmem var yine 2,39 çıkmış ve tahminimce 1 haftalık bi gebeligim olabilir o yüzden böyle çıkmış olabilir mi tekrarlamak gerekir mi 2 gün sonra