-Mrvprmdk Prima bikaç paket stok yaptım ben çok alerjik bebekmişim korkuyorum o da öyle olacak diye ama sadece primaya da alıştırmak istemiyorum farklı bi marka daha alıp beraber kullanıp denemek istiyorum kullanıp memnun kaldığınız markalar varmı ?
Yenibirii -Mrvprmdk dün molfix aldim migrastan 60adeti 89tl düsmüs 25% indirim vardi. O da alerjik bebelere uygundu istersen bi bak canim. 1,2 3 4 numaralarin fiyati ayni
Hatmila -Mrvprmdk ilk üç dört ay bende prima kullanmayı planlıyorum sonrası için goon bezi çok duydum bu ara sanırım ondan alırım yada molfix puresoft bu bezde biraz kalınmış yazın belki olmaz ama kışa iyi olur gibi deneyerek göreceğiz ☺️🌸
KayraVeAnnesi_06 -Mrvprmdk Primadan geçtik bizde canbebeye bir sorun yaşamadık Aşırıda memnunum kalitesi primaya çok yakın emiciliği güzel ıslak bırakmıyor