senaaa2508 İlk 3 aylık dönemden sonra bitkisel boya ile zorunluysa eğer yani çok beyaz vs varsa çok kötü duruyorsa boyanabilir diyorlar fakat doktorlarda kuaförlerde boyatılmaması yönünde hemfikir
acakir Doktorum 3 aydan sonra boyatabilirsin dedi. Sanirim boyatacagim kendimi bu sekilde iyi hissetmiyorum. 😔