Merhabalar bugün 7+0 la bebeğimin kalp atışını duydummm doktorum 1 ay sonra gel dedi nisanın son haftası gideceğim 12. Haftaya denk geliyor cinsiyeti belli olur mu acaba o tarihte sizlerin ne zaman belli olduuu 🥹 bir de doktorum TSH hormonun çok yüksek dedi bir ilaç başladı hamilelerde 2.5 ve altı olmasını istiyoruz dedi benim 4,5 çıkmış 1 hafta verdiği ilacı kullanıp dahiliyeye gitmemi söyledi bebeğin zeka gelişimi için çok önemliymiş biraz korktum açıkçası var mı benim gibi olan 😟