yask yani sadece 37 de çalışabilir raporu alırsam peki rapor parası alabilmem için ne zaman çalışamaz raporu alıcam kafam çok karıştı benim amacım 3 aylık verilen rapor ücretinin tamamını almak ama sigortamı daha yeni 25. Haftada yatırmaya başladık çünkü etrafta hep duydum doğum öncesi son 90 gün pirim olsa yeterli dediler ama şu rapor alma mantığını çözemedim 🙄