Selam hanımlar,benim çok acayip bir problemim var🥺hamileliğimin nerdeyse 3-4cü ayından beri genital bölgemde siğil oluştu.anüse yakın bir yerde.grip olmuştum,iyileştikten sonra yarandı.internetten araştırdım,bağışıklık düşünce oluyormuş böyle şeyler(((ne yapmam gerek bilmiyorum.salisil kullanıyorum yine geçmiyor.bilenler yardım etsin lütfen(((