Aleynamesutdeveci Merhaba kızlar 17+ 2 günlüğüz ama dün ki kontrolde dikkatimi çekti bebeğin kilosu doktora sormayı da unuttum bakarmısınız bi bu kilo yazıları doğru oluyor mu benim oğlan çok mu obur yoksa cihazım hatalı 😂🙏🏻💕 14 martta 778 gr dı çünkü şuanda 1.222 gr Larda https://imgyukle.com/i/Qp4ZGf
ikimelegin_annesi2013 Aleynamesutdeveci o kiloda olmasi imkansizzzzz 23 haftaligoz 460 g senin bebek doğana kadar 12 kg olur ya
1Gozde1Yusuf- Aleynamesutdeveci dogana kadar 15 kilo olur tosun😄😄😄😄😄😄 belli ki cihaz hatali canim biz 21 haftalikken 550 gram gorunuyoduk :)
Anonim3447 ikimelegin_annesi2013 bende 22 haftalık oldum tam 450 gram 26.5 cm boyunda sanki tombul gibi geldi doktor size birşey dedi mi
ArvenMom Aleynamesutdeveci senden önce muayene ettiği kişinin bebeğin kilosu yada yanlış girdi 25 haftada benim kızım 777 gr dı imkansız o haftada 🤦🏻♀️
irembasoglu37 Anonim3447 ben 19 haftalığım boyu 27 cm olmaya başlamış doktor bana diyo içinde dinozor mu var 😂
irembasoglu37 seyma_nur34 şu zamana kadar yediklerime çok dikkat etmedim ama hep ayıptır söylemesi balık yiyorum belki o yapıyordur 😂
Seval2468 Aleynamesutdeveci 778 gr olması imkansız o haftada . Ben 16+5 im ultrasona gorede 17+4 çıkıyorum. 200 gr 16 cmdi bugün gittim