Kubraalp Kızlar bir kaç kere regli günümde sağlık ocağında kan testi vermiştim hepsin de 0.100 çıkmıştı. Bu ay da regli günümden bir gün önce verdim 0.310 çıktı sizce yükselir mi aynısını yaşayan var mı? 2 senedir deniyoruz ama maalesef
Haticegedikk Benimde ilk testim 0.612 idi sonra 15.5 oldu şuan 172 2 günde bir kan verin 😌 inşallah hayırlı haberler alırsınız
myangelson Kubraalp benim de öyleydi 2 buçuk sene negatif gördüm hep yalanci pozitif bile yoktu 🥲 testlerde kuruma çizgisi bile göremedim 🥲
Tuse18 Benim de dün 3.73 çıktı normalde 0.100 falan çıkardı ama bilmiyorum yükselir mi neden böyle 😣 adetime bir gün var
Kubraalp Tuse18 benimde bir gün vardı. Bugün hasta olacakmışım gibi kasıklarım belim ağırıyor. Hakkımızda hayırlısı
Kubraalp Tuse18 yarın yeniden kan vericem hasta olmazsam bakalım değer değişecek mi siz de verin iki gün arartla isterseniz
myangelson Kubraalp letu yumurta geliştirici ve çatlatma iğnesi ile ilk denemede hamile kalmıştım pcosum vardı doktorlar teşhis koymamisti bir şekilde bu doktorim koyup hemen tedavi uyguladı
Kubraalp myangelson eşimle hiç bir sıkıntımız yok çok şükür rahim filmi falan da çekildim. Doktorum fameraya başlattı ikinci ay bitti üçüncü ay kullanma tekrar rahim filmi çekelim dedi bilmiyorum kafayı yedim artık
myangelson Kubraalp niye tekrar rahim filmi istiyor ki ne alaka yani 🤷🏻♀️ doktorundan memnun musun iletişiminiz iyi mi normalde
Kubraalp myangelson evet iyi bir doktor. Ben 4 ay önce üni hast. Rahim filmi çekildim. Bu doktora da iki ay dır gidiyorum. famera çatlatma iğnesi yapıyoruz demek ki bişey var kanallarda diyo çekelim dedi.
myangelson Kubraalp tuhaf çevremde rahim filmi çektirip o ilacı kullanıp 5-6 ay sonra gebelik elde eden bir arkadaşım var doktoru hiç tekrar bı rahim filmi çekelim demedi şaşırdım o yüzden