Ozlmcgrci Cuma günü 1000 olan beta değerim bugün 6055.8 çıkmış sizce normal mi dün keseyi goremedıgı için kan testi istemişti kan sonucum bu şekil bugün gitsem muayene etse kese görülür mü
Esraguvennn Ozlmcgrci benim beta arşa cikmistir belki ama hala karından gözükmüyor üstelik 7+2 yim şu an. Doktorum rahim ters duruyor dedi 3 ay bitene kadar belki daha uzun bir süre vajinal bakcaz dedi. Sizde de gözükmezse falan korkmayın telaş etmeyin yani
Ozlmcgrci ArvenMom ah inşallah ya dün gittim doktor çok ılgısız dı karından baktı iki kere surttu bıraktı incelemedı bile kese gormedıgı için beta istemişti sonucuna göre ne zaman görünecegıne karar verelim dedi bugün gıdecegım umarım tekrar bakar
irembasoglu37 Ozlmcgrci bakılır diye umuyorum doktorundan memnun değilsen değiştir bence ben de defalarca yaşadım şimdiki doktorum hepsinden daha ilgili
Ozlmcgrci irembasoglu37 ilk kontrolüm dü kan sonucunu göstermek için mecbur ona gıdecegım yine ama sonrakı kontrolde değiltirecegım devlete gidiyorum doktoruna denk gelmek mesele burda bide bu yenı gelmiş özel hastaneden iyidir diye ona gitmiştim umduğum gibi çıkmadı yüzüme bıle bakmadı genç bide yaşlı olsa hayattan bezmiş diyecegım de 😂