Mahbuss kalbimm bence gayet iyi canım. 2 günde bir kan ver düzenli artıyorsa sağlıklı gebeliktir canım. Hayırlı olsun. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 😊
Nisanurr Herkese göre değişir bu durum canım ama güzel değerin şimdilik iki gün sonra da umarım hayırlısıyla iki katına çıkmış olur 🙏🎈
kalbimm Mahbuss amin inşallah iki katına çıkar 🙂 Nisanurr amin inşallah iki katına çıkar bir önceki ay kmyasal gebelik olmuştu ama adetten çok önce öğrenmştm bunu 3 gün kala öğrendm bgn kan testi yaptrdm snuç bu
Nisanurr kalbimm bu sefer sağlıklıdır insAllah benimde ilki kimyasaldı ikincisi şuan yanımda sağlıklı çok şükür 3.su de karnımda 😍