Aryaaa27 Selam kızlar 11+5 hafta hamileyim bugün karnimda bir kalp atışı gibi biseyler hissettim acaba bebeyimin haraketi ola bilirmi?yani bu haftada mümkünmü?bu ikinci hamileliyim
u-akyz Aryaaa27 11+2 deyim valla bende sol tarafımda böyle cok nadir vuruş gibi birşey hissediyorum bende düşünüyorum acaba hissetmeyemi başladım 🥹🙏🏻
symag Aryaaa27 o haftalar çok küçük ama bilemicem. 14 haftaligiz pek birşey hissetmiyorum çok küçük çünkü
Nmhrkl Aryaaa27 ben 13. Haftada öyle birşey yaşadım ama bebek hareketi değilmiş. Sonrasında 19 ve 20. Haftalarda hissetmeye başladım