Merve-34 benim doktorum iftar ile sahur arasında yeterince beslenirsem,oruç tutmamda sakınca olmadığını söyledi.her gebelik kendine özeldir doktorunuza danışırsınız değerleriniz normalse,riskli bir durumunuz yoksa denersiniz baktınız rahatsız olmuyorsunuz devam edersiniz,zorlanırsanız da tutmazsınız.