İki gün önce gebe olduğumu öğrendim. Çok şükür rabbime. 5 haftalık. Devlette bir doktora ısındık güvendik diyelim ama randevuyu her zaman bulamam ki. Özelde de her muayeneye her işleme gücüm yetmez. Nasıl yapacağım fikirlerinizi merak ediyorum. Devlette hep aynı doktora randevu bulma imkanı yok orasına takıldım. Tüm hemcinslerime sevgiler 🧸🤎