SevilaySemerci benimde erkek 38+1 haftalığız bende hep erkek geç gelir diye duydum canım bazıları 42 haftayı bile bulabilir diyor eltim de oğlunu 42 haftada doğurmuş kızını da 37+2 de doğurdu bende hep diyordum benimki beklemez gelir cevredekilerde göbeğin aşağıya inmiş 40 ı beklemez bu diyordu ama bu hafta oldu gelen giden yok sanki hiç baslamicakmis gibi hissediyorum 13 günüm kaldı 😁