2.5 yıllık evliyim evlendiğim günden beri korunuyorduk ve ben sigarayı içmiyor yiyordum o derece bağımlıydım sadece uyurken içmiyordum eşim çok kızıyordu bebek düşündüğümüzde senin yüzünden olmayacak olursa vs diye hadi oldu bırakamazsın bebeğimi zehirlemeye hakkın yok diye bebek düşündüğümüz de ne eşim ne ben stres yapmadık ve şükürler olsun bebeğimiz oldu şu an 5 aylık hamileyim bıraktın mı de hayır sadece günde 2 kez içiyorum pişman oluyorum her içişimde bebeğimi düşünüyorum ama elimde değil 2 defa da olsa içiyorum Bu ben de oldu diye herkeste aynı olacak değil sigara her yönde zararlı belki başka sağlık sorununuz vardır sigara içtiğiniz için daha çok tetikler çevrem de çok duydum ama sigara içip bebeği olmayan ve bıraktığın da bebeği olan o yüzden bence dikkat etmelisiniz