Hamileanne Ama kadın randevusuna gitmemezlik yapmamış ki. Randevu tarihi gelene kadar acil bir durumu olmuş tekrar hastaneye gitmiş. 15 gün içinde 2 kere aynı branşa başvurduğu için sistem kendiliğinden iptal etmiş kadının randevusunu. Çok saçma bence. Acil durumum var, sonraki randevum iptal olmasın diye hastaneye mi gitmeyelim 🤷♀️