Daha önce sayfamda yazmıştım pazar günü kahverengi leke geldi arkasına başka leke gelmedi iki güm öncede adet oldum sandım çok açıl renkte pembemsi leke geldi ve git gide azaldı artık şuan gelmiyor bile ilk defa böyle birşey yaşıyorum dün kan verdim kanda gebelik çıkmadı idrar testi yaptım çıkmadı gebelik değilse sizce neden böyle oldu yaşayan var mı bu durumu