Mlke987 Sizinle aynı hafta aynı gündeyiz. Aslında haftamız da ilerledi artık. Ultrasonda bir bulgu var mı kanama alanı gibi. Doktora tekrar gidin bence, benim 8. Haftada gelmisti kahverengi leke, progestan ile bir günde geçmişti. Uzun sürmesi dusundurdu