ucr13 Kızlar 11+3 oldum ultrasonda birkaç gün de ilerde gidiyor bebek Folik asit olarak folicus plus kullanıyordum 1 tane kaldı yani bugün de kullanırım ayın 31inde 2li tarama doktor randevusu var o zamana kadar napıcam ne kullanıcam elimde bir kutu folbiol var onu mu kullanmalıyım yoksa kan verip vitamine mi başlanması gerekiyor
Aecer ucr13 folbiol diğer kullandığımız folik asitlere göre 12,5 kat yüksek dozlu bir folik asit, onu kullanmayın tabiki. Ya diğer kullandığınızdan bir kutu daha alın ya da kullanmayı bırakın benim düşüncem ama folbiol çok önerilen bir folik asit değil
Aissenurr ucr13 folbiol normal dozun 12 kat yükseklikte bir dozmuş. Hamile kalmadan önce 10 gün kullandım sonra yüksek doz olduğunu öğrendim, kadın doğuma gittim ve doktor onu asla önermiyoruz çok bu yüksek doz o dedi ve 400 mg yazdı. Sizde folbiol u kullanmayın bence
handeserdes merhaba doktora gidene kadar kullanmaya devam edin. doktora gittiğinizde sorarsınız. kimisi devam ettiriyor, kimisi ettirmiyor.
irembasoglu37 handeserdes evet haklı bana eski doktorum doğum yapana kadar elenatal2 yi kullan demişti dün başka doktora gittim o sadece 3 aylık dönemde kullanılıyor sen 5 aylıksın bırak diyip kansızlık ve vitamin yazdı
Sudamla Merhaba bende ilk öğrendiğimizde beri diofol kullandım ikili tarama testi için 12.haftada gittimde doktorum demir ilacı b12 ve multivitamin yazdı artık doğum olana kadar bunları surekli kullanacağız dedi ama elimde diofol folik asitten 10 adet vardı onu bitirip multivitamine geçersin dedi bende o şekilde yaptım suanda multivitaminleri kullanıyorum haplara da yazık olmamış oldu 😊 doktorunuza gidene kadar folik asite devam edin