Tunahan_rumeysa16 Hanımlar 3 ay önce 2. Doğumumu yaptım ama karın ağrilarm. Oluyor nedense afedersiniz kabızlıkda var böyle terliyorum Ağrı girince çok kötü oluyorum başına gelen varmı doktora gidicem randevu alıp
68selda06 Tunahan_rumeysa16 kabız liktan ağrirdır canım lavman falan alıp deneseydin keşke bağırsakların sertlesmistir oda ağrı yapıyordur