Kbrmnsvr ya canim sincan lokmanda bi kki tane duruma sahit oldum.genel yazcam ama yanlis anlama bilgin olsun diye yaziyorum.bi tanidigimin enistesi ameliyat oldu.tam ne ameliyati hatirlamiyorum.sonrasinda kanamasi vars diye gozetim ve yogun bakima aldilar . Bi sure sonra ameliyat sonrasi hastaya kan sulandirici verildigi o yuzden kanamasinin durmadigi anlasildi. Bi de bi tanidigin gelini dogum yapti. Yanlis hatirliyo olabilirim ama icerde esten ya da plasentadan parca unutmuslar.kizcagiz agri sanci derken cok onemsememis ve sonrasinda maalesef zehirlenmeden vefat etti. O hastaneden cok korkarim. Koruda da bi ablam dogum yapmis. Huseyin pehlivanda. Dr dan cok.cok cok memnun kaldi ama hep.der hastahane cok pismis.ben medikalparka gidiyorum. Cok memnunum. Ustelik kazandan gidiyorum ve arabamiz yok yani siddetle oneririm