2kedi1beybi
Bende 3-4 gun boyle devam etti , boyle bir kan cizgi falan, ve dun biraz kahve rengi ve biraz akintili kan cikti. Bugun de birsey yok, hayirlisi.
Bugun doktora gidecem bakalim ne diyor., adetim 6-7 gun sonra gelecek bakalim.. Allah elbet bize de nasip eder inshallah.
Ben 9 subata dusuk yaptim….