Slmdmrts bende 12 haftalık olana kadar progestan iğnesi vurundum benim de kahverengi lekeler olup sonra kanamaya çeviriyordu, doktorum ; düşük adet agrısından daha sancılı olur demişti rahim ağzı açılması epey ağrılı oluyormuş yani ağrılar olmadıkca korkma demişti inşallah seninde biran önce geçer, stres yapma ve bol bol dinlen ,,