Geçen hafta çarşamba günü doğum yapacakken ; pazartesi kontrolümde oğlum bana sürpriz yaptı ve gelmeye karar verdi. O kadar heyecanlandım ki anlatamam. Eşimi aradım işten hemen geldi , annem yanımdaydı zaten. Ki neye uğradığımı şaşırdım açıkçası 😅 Evraklar imzalandı , üst değiştirildi derkennnnn o büyük an geldi çattı. Ben başından beri genel istiyordum; çünkü canlı canlı spinale girmek gözümü korkutuyordu. Ama doktorum buna anestezi uzmanı karar versin endişe etme ws diyordu. Ameliyathaneye girdim ; anestezi doktoru geldi bir kaç soru ve bende taşikardi olduğunu öğrenince genel yapıyoruz dedi ben tabi havalara uçuyorum ohhh diyorum ws ws … doktorum geldi her şey çok güzel o sıra uyuyacaksın deniyor ve gözümü açtığımda bu şekilde bir ağrı yok 🤦♀️ Doğum yaptım biliyorum , gözlerimi açamıyorum bebeğim iyi mi diye ilk sorum. Gayet sağlıklı deniliyor ama ben böyle bir acı hissetmedim hayatımda. Odama geçtim bebeğimle ilgilenmek , ayağa kalkmak derken gece yi buldu. Yaptırmayın arkadaşlar eğerki imkanınız varsa genel sakın yaptırmayın ben mecbur kaldım bir bakıma. Tabi bir de benim ağrı eşiğim düşükmüş. Üstünden 8-9 gün geçti İnan hala ara ara çekiyorum o ağrıyı.Ama değer oğlum geldi 🤗 Gözünüz korkmasın ama bana sorma şansları olsa bu tecrübemden sonra epidural / spinal kombine isterdim kesinlikle.