Rukis__ Kizlar bir sorum olucak bugün bas agrisindan ölüyorum migrenim var birde tansiyonumu ölcdüm 137/90 cikdi yüksekmi ve bir zarari varmi?
Sinemm35 Rukis__ kardiyolojiye git canım ikinci çocuğuna hamileyim ikisinde de yüksek tansiyon var ilaç kullanıyorum benimde 13/9 çıkıyor hep korkma ama ilaç kullanmakta zarar yok mutlaka en kısa zamanda kardiyolojiye görün kadın doğuma gitme bunun icin
Rukis__ Katibe_hanim bundan bir hafta önce randevum vardi orda 136/86fln cikmisdi doktorum yüksek degl dedi ama bugün bas agrisindan ölüyorum agri kesici vermisdi onu kullandim onun bile hic faydasi olmadi yarin gidiyim bakalim