Ahh kızçeler her geçen gün şükrediyoruz 1 gün daha karnımızda kaldılar diye, rabbim şu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine bizlere yardım etsin ve gününde sağ salim sağlıkla kucağımıza alalim bebislerimizi 🙏 çok zor bir süreç, bunu ancak yaşayan anlar. 24+3 olduk.Tüpbebek benimkiler, 40. Yaşımda rabbim nasip edecek inşallah, İlk günlerinde kanama, ürtiker ve düşük tehlikesi derken şükür bugüne kadar geldik🧿🧿 3 haftadır yine yatıyorum, rahim ağzı uzunluğu 2.5 cm. 😔 daha çok minik kızım ve oğlum, çok çok erken, birbirimize dua edelim lütfen