Bilge9 mekselina46 merhabalar balgamıniz nasıl geçti aceba benim bebeğim de 2 aylık ve boğazında balgam var sürekli öksürüyor ağlıyor doktora götürdüm serum fizyolojik le temizle dedi sürekli temizliyorum ama hala aynı hırıltı da var