Yapılan iğneyi hiç ama hiç hissetmedim. Damar yolu açılırken daha çok acıdı. Anesteziyi yaptıktan sonra bi sıcaklık hissediyorsunuz direkt uyuşmaya başlıyor. Sonra sizi yatırıyorlar. Anestezi yapıldıktan sonra sonta takılıyor hissetmiyorsunuz o yüzden. Ben daha başlamadılar zannederken hemşire birazdan bebeğin çıkacak dediğinde şok olmuştum. Tam bebek çıkarken karnınızı yukarıdan aşağıya itiyorlar ama o esnada acı değil dokunmayı hissediyorsunuz. Benim sadece çok hafif mide bulantım oldu onu da hemen söyledim ve ilaç yaptılar. Odaya geçtikten sonra 4-5 saat uyuşukluk devam ediyor. Bende baş ağrısı ya da bel ağrısı olmadı. Bol bol su ve sade kahve içtim. İlk yürüyüşe kalkarken biraz zorlandım yalan yok ama yürüdükçe açılıyorsunuz. Eve geldiğimde 3. Günü tamamen ayaklandım. İlk 2 gün kalkarken yatarken zorlandım sadece