Sulte Kizlar 23 hafta bitmek uzere hala sag ve sol kasikta hissediyorum hareketleri yukari cikmadi sanki kaburgam batiyo bugun ve mide yanmam var biraz asagi kasiga vuran ayaklarimi nasil bi pozisyonda anlamis degilim sizin bebisler ne Zaman yukari cikti
Zehragniken Sulte ilerleyen haftalarda yukarı doğru çıkar canım şuan kasıkta hissetmen gayet normal o haftalar öyle oluyor. Ayakları aşağıda büyük ihtimalle. Benim bebeğim 30. Hafta da dönmüştü
Gmzctnn Sulte bende 25 haftaligim aşağıda hissediyorum hep hareketlerini kızımın. Genelde sol kasığımda hissediyorum tabi mide yanması bende de var şurup kullaniyorum rahatlatıyor. Karnım baya sert mide kısmım falan da öyle.
Sulte Zehragniken yaa sagolun bende diyorum ki neden bu kadar asagida acaba cunku bir oglum daha var asiri yoruyor beni gunlerim biraz zor geciyo erken gelcek diye korkmuyo degilim
Gmzctnn Sulte yaaa 🤗🤗 benim de yuvarlak ve çok sert geliyo bana 😁 sağlıkla dogsunlar inşallah 🥰 çektiğimiz cefanın canı sağolsun sonunda sefası kucağımızda olucak inşallah 🤲