denizozulkerr merhaba bizde 25+3 olduk yakın sayılırız 🤭 mesela şuan acıktım ve kalktım bisiler atistirdim saat 02.06 😁 benim kız gece çok hareketli doğunca da aynı olur mu bilmiyorum 🤔😬 onun dışında yavaştan agirlasmaya başladım.bile şimdiden 🥴 daha var 3 ay iş yaparken artık daha çok yorulduğumu hissediyorum. Birde 3 bucuk yasinda bir kızım var ilk hamilelik gibi olmuyor tabi yoruluyorum ister istemez.🥰