Geçmiş olsun öncelikle korkma lütfen. Allah yardımcın olsun canım. Bende 4 gün önce böyleydim sabaha suyum geldi ve 21 haftalıktık. Doktor telaşlandı hem ultrason hem alttan muane etti sonra bir test daha yapıcam dedi ama o testi devlet karşılamıyor dışarıdan özel aldık amniosure testi diye geçiyor. Onuda yaptı hamd olsun suyum fazla bebekte iyiymiş. Ancak bu sancılar normal değil dayanamıyorum dedim idrar testi istedi ve çok fazla enfeksiyon çıktı oda olabilir sende hemen hastaneye git ve önlemini al