Merhaba güzel anne ve anne adayları 2 gün önce aşırı karnım sertleştigi, akıntım yogun oldugu için ve aşırı aşşagıya baskı hissettiğim için gece hastaneye gittim hiç gitmediğim özel bir klinikti o zaman 37+1 haftalıktım fakat ultrasonda 37+4 gözüküyordum doktor üstün körü ultrason ile öyle Bi baktı pek özen göstermedi ama sancım çoktu nst de sancı orta düzey çıktı hafiften dogum sancıları başlamış dedi birde çatı muayenesi yapalım dedi ve sonuç çatın çok dar ve basık dedi normal dogum yaparsan çok yırtılman olur dedi bende sezeryani kabul ettim hiç bebegimi de kendimide riske atmak istemedim herşey ayarlandı bu sabah saat 1 de hastanede oldum fakat doktor beyefendi kartla çekim yapamayagı için dogumu iptal etti ortada kaldım derken babam gelip başka bir hastaneye götürdü muayeneye girdim bebek taş gibi olmuştu ve akıntı sandığım şey meger suyummuş doktor sagolsun gerçekten iyiydi bebegimin suyu bitmiş hemen yatış verelim dedi bebegim normalde 37+3 gözüküyordu ama ultrasonda 37+6 çıktı kan alındı ve 2 saat sonra dogumhanedeydim şahsen korktuğum kadar bir ortam yoktu spinal anestezi uygulandı azıcık acı duydum diyebilirim ama aman aman birşey degil sonra ayaklarımı hissetmemeye karıncalanmaya başladım yatırdılar dokunmaları çekiştirmeleri herşeyi hissediyordum ama acı yoktu toplam 25 dk felan sürdü şükür bebegim çok iyi küveze de girmedi 3 kilo 50 gram dogdu 48 cm ameliyattan 6 saat sonra ayaga kalktım yürüdüm yavaş yavaş o ilk kalkış zordu biraz ama bebeginiz için degiyor sezeryan olmama ragmen sütüm de bol geldi şükürler olsun tek sorun biraz baş agrısı o da tuzu biberi hepinize iyi dogumlar güzel gebelikler dilerim 🤍👶🏼🤲