selencinaar Kanamam olması nedeniyle doktora gittim normalde 5+4 olmam gerekirken bana 6+6 olduğunu söyledi içerde yolk sac gözüküyor bebek gözükmüyor bu durum normalmi sizce?
MihrimahVeAnnesiii selencinaar Daha küçük olduğu için bebek gözükmemesi normal tabi adet tarihi ile ultrason arasında bir ileri iki geri oynama olabilir bu da normal. Ama kanama için ilaç fitil vs. kullanmalısınız
Virgohome selencinaar doktorların hesapları doğru olan belki daha yeni tutunmaya çalışıyor ya ondan gözükmemiştir abla tam bilmiyorum üstte kalsın da yorum yapan olur illa geçmiş olsun
Mavinin_kadini selencinaar geç döllenme olabilir boş gebelikte olabilir. Ama tahminimce geç döllenme var. Genelde doktora 7. Haftalarda gidilmesi öneriliyor ve vajinal ultrasonda bebek daha net gözüküyor. Benim 6 haftalıkken görememişlerdi 7. Haftasa alttan bakıldo kalp atışı da duyuldu.