Bende de durumlar aynı sevgili kader ortaklarım:)) Hem de 4 aylık olduğundan beri aynı. 7 aylığım şu ara ama acayip baskı var idrar keseme vajinama, oraları oynatıyor sanki. Tuvalete yetişicem diye koşuyorum 2 damla için oluyor. Bi de bazen bir bölgeye toplanıp sertleşiyor o zaman canımı çok yakabiliyor. Bir gün yolda yürürken aşağıdan ayağını elini filan çat diye çıkarıverecek diye korkuyorum :D Bazen beni iki büklüm yapsa da, riskli durumlarım da olduğundan vaktinde gelsin diye dua ediyorum sağlıkla. Buna da şükür. İlk hamileliğim olunca bir de korkularım çok fazla. Bu arada büyük teyzem demişti ki, aşağıda duran bebeğin hamileliği zor geçer fakat doğumu çok kolay olur. İnşallah Allah herkese istediği gibi sağlıklı doğum, sağlıklı bebek versin❤️