imos4343 benim bebiş dönmüş normal doğum pozisyonunda ama nst de sancım çıktı doğumhane çıkardılar sancıları durdurmak için serum verdiler şimdi iyi dediler sancıları hissetmiyorum ama ben bebeğin kilosu da 36+1. 2800 Gr sancın kanaman olursa gel dediler eve yolladilar