Suan 15 haftalık gebeyim bende kahverengi lekelenme yaşamıştım dusuk riski demişlerdi hastaneye yattım 5 gün tamamen rengi beyazlaşınca çıkardılar ama çoğunlukla yerleşme esnasında içerde kalan kanın sonradan beklemiş bir şekilde akması sonucu görülüyor demişlerdi banada insallah seninki de o tarz birseydir